Saturday, March 30, 2013

ျပင္ဦးလြင္ တသန ဗိုလ္ကေတာ္ တစ္ဦး၏ ေတာင္းပန္ အသိေပးစာ

ကၽြန္မ အမ်ိဴးသားက တပ္မေတာ္မွ ျပန္တမ္း၀င္ အရာရွိ တစ္ဦး ျဖစ္ပါတယ္။ ျပင္ဦးလြင္ျမို့နယ္ တပ္မေတာ္သိပၸံႏွင့္နည္းပညာ သုေတသနဌာန မွာတာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနပါတယ္။ ကၽြန္မတို့မွာ လသားအရြယ္ ကေလး တစ္ေယာက္ရပါျပီ။ ကၽြန္မတို့ မိသားစုရဲ့ စား၀တ္ေနေရး အဆင္ေျပေစရန္ ကၽြန္မ စစ္တကၠသိုလ္သို့ အေျပာင္းအေရႊ႔ တင္ထားေသာ္လည္း ယေန့တိုင္ ထုူးျခားမႈမရွိေသးပါ။ ကၽြန္မကဲ့သို့ အျခားေသာေက်ာင္းမ်ားတြင္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနေသာ အိမ္ေထာင္သည္ မိခင္ အမ်ိဴးသမီးမ်ား မ်ားစြာ သိပၸံႏွင့္နည္းပညာ ၀န္ၾကီးဌာန လက္ေအာက္တြင္မ်ားစြာရွိေနပါသည္။ မိသားစု တကြဲတျပားျဖစ္ေနသည့္အတြက္ စားေရးေနေရး အဆင္မေျပ ျဖစ္ေနပါသည္။ အဓိက အဆင္မေျပသည္မွာ ကေလးငယ္အတြက္ ျဖစ္ပါသည္။ ေဒါက္တာ ကိုကိုဦးႏွင့္တကြ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက အျမန္ဆံုး ေဆာင္ရြက္ေပးႏိုင္ပါရန္ ဤ၀က္ဆိုက္မွတဆင့္ အႏုးအညႊတ္ေတာင္းပန္ အသိေပးအပ္ပါသည္။

0 comments:

Post a Comment